ГоловнаТЕНДЕР: Пошук спеціаліста розробки стратегічного плану та фандрейзингової стратегії

ТЕНДЕР: Пошук спеціаліста розробки стратегічного плану та фандрейзингової стратегії

Благодійна організація «Міжнародний благодійний фонд ГАРНИХ СПРАВ» за підтримки ІСАР «Єднання» в рамках програми «Платформа розвитку громадянського суспільства» оголошує Тендер на постачальника: надання послуг спеціаліста по розробці стратегії розвитку організації та подальші консультації зі створення фандрейзингової стратегії організації. Для участі у тендері зацікавлені організації мають подати наступні документи: Лист зацікавленості, в якому зазначені назва організації, адреса, контактна інформація (телефон, факс, e-mail, адреса WEB-сайту), прізвище, ім’я та по-батькові контактної особи. Лист має бути підписаний та пропечатаний печаткою організації.; Резюме з прикладами успішних кейсів в даній сфері. 3. Комерційну пропозицію в гривнях у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо; завірених підписом та печаткою. та контакти відповідальної особи яка уповноважена відповідати на запитання щодо тендерної пропозиції. 4. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам. Право на здійснення підприємницької діяльності Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП (Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та ФОП, свідоцтво про сплату єдиного податку-для ФОП) . Робота за безготівковим розрахунком Банківські реквізити Компанії, що висловили бажання взяти участь у тендері, повинні надати свої комерційні пропозиції до 17 серпня 2017 р. до 23.59 за Київським часом (дати закриття тендеру) на електронну адресу: gooddbf@gmail.com (з поміткою у темі листа «тендер по розробці стратегії і розвитку організації») Заявки, які подані пізніше, розглядатися не будуть. Рішення тендерної комісії буде оголошено 21 серпня 2017 року. Усі організації, які надали тендерні пропозиції у зазначені терміни, будуть повідомлені про прийняті рішення. Питання щодо тендеру направляйте, будь ласка, на адресу електронної пошти gooddbf@gmail.com Надавачі послуг, які подають документи на тендер, мають бути зареєстровані на порталі www.cd-platform.org Термін подачі тендерних пропозицій Четвер, 17 серпня 2017 Адреса 03040 Київ, вул Васильківска 1, оф 112 Максимальна сума тендеру (грн) 39000

ТЕНДЕР ЗАВЕРШЕНО

Дорогі друзі! Міжнародна Благодійна організація «Міжнародний Благодійний фонд Гарних Справ» оголошує конкурсні торги у виборі постачальника на виготовлення футболок з логотипом.

Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля здійснюється в рамках всіх програм та проектів, що реалізує Фонд.

Опис позицій до закупівлі товарів технічне завдання для робіт та послуг

 

1.    Жіночий та чоловічий варіанти (вся сітка розмірів)

Приклад жіночої футболки / Приклад чоловічої футболки

2.    50% бавовна на 50% віскоза

3.    Найвища якість

4.    Нанесення елементів фірмового стилю проектів

Приклад елементів

5.    Друк цифровий: А3, А4, А5

6.    Друк етикетки: 5х5 см

Термін постачання товарів, виконання робіт, надання послуг
Протягом 10 днів після оголошення переможця тендеру
Очікуваний результат робіт та послуг
Отримання послуг на виготовлення футболок з логотипом в рамках проектів організатора тендеру.
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
Виготовлення футболок з логотипом в рамках проектів організатора тендеру Тендерна пропозиція
Призначення одного менеджера при роботі з замовником Тендерна пропозиція
Умови оплати: безготівкова оплата та можливість оплати після отримання послуг замовником Тендерна пропозиція
Інформація щодо вартості послуг (вартість послуг має бути фіксованою, окрім зміни в сторону зменшення на весь термін дії договору) Додаток 2

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг  Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Юридична особа за законодавством України з досвідом роботи в сфері запитуваних послуг Свідоцтво про державну реєстрацію та інформацію щодо засновників юридичної особи (витяг зі статуту із зазначенням засновників компанії)
Досвід роботи в сфері запитуваних послуг, підтверджений документально Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності
Загальна інформація про учасника тендеру Додаток 1

 

Критерії оцінки Тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам:

Критерій оцінки

Документи, які підтверджують відповідність критерію

Вартість послуг компанії Додаток 2

 

Окрім зазначених вище документів, до Тендерної пропозиції повинні бути додані наступні документи:

  1. Заявка на участь у тендері – «Тендерна пропозиція» (формат додається до Тендерного оголошення).
  2. Додаток №1 до Тендерної пропозиції.
  3. Прайс-листи, на які є посилання в Оголошенні та Тендерній пропозиції.
  4. Будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними у прийнятті рішення.

Порядок отримання Тендерної документації

Форму Тендерної пропозиції можна отримати, надіславши запит на електронну адресу tender@kondakov.ua. Комерційні пропозиції надсилайте у друкованому вигляді: на адресу БО «МБФ Гарних справ»  вул. Червоноармійська, 72, оф. 6, пов. 10, м. Київ, 03150, (з приміткою для Лях Ірини).

Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою (кур’єрською).
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в Тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До Тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати Тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії Тендерної пропозиції повинен становити не менш ніж 12 місяців з дати підписання договору.
  6. Тендерна пропозиція має бути отримана Фондом у конверті формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Фондом тендерних пропозицій. Якщо конверт, що містить Тендерну пропозицію, не оформлений, не запечатаний та не промаркований належний чином, такий конверт не приймається.
  7. У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання Тендерних пропозицій, то конверт з такою Тендерною пропозицією не розкривається і повертається Фондом на адресу відправника.
  8. До участі в оцінці Тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються Тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення та формі Тендерної пропозиції.

Тендерні пропозиції приймаються за адресою: info@good-deeds.ua

Україна,  03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, 72, оф. 6, пов. 10, БО «МБФ Гарних справ».

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 23 липня (з 09 год. 30 хв. до  18 год. 00 хв.) по 04 серпня 2014 року (з 09 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.) за київським часом.

Кінцевий термін приймання Тендерних пропозицій від учасників:

«04» серпня 2014 року, до 18 год. 00 хв. за київським часом.

Розкриття тендерних пропозицій учасників торгів відбудеться:

«06» серпня 2014 року, о 15 год. 00 хв. за київським часом за адресою:  Україна,  03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, 72, оф. 6, пов. 10.

До участі у процедурі розкриття Тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали Тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття Тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді Тендерної пропозиції.

Найбільш економічно вигідна Тендерна пропозиція визначається Комітетом із затвердження закупівлі Фонду і серед Тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення та умовам Тендерної пропозиції, згідно критеріїв оцінки, які зазначені у Тендерній пропозиції.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 10 (десяти) робочих днів з дати відкриття Тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у Тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) дні. Результати процедури закупівлі будуть повідомлені всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом оприлюднення на веб-сайті Фонду good-deeds.ua та шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 3 (трьох) днів з моменту визначення його переможцем буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.

Дорогі друзі! Міжнародна Благодійна організація «Міжнародний Благодійний фонд Гарних Справ» оголошує конкурсні торги у виборі постачальника на виготовлення та друк сувенірної продукції фонду. Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля здійснюється в рамках всіх програм та проектів, що реалізує Фонд. Опис позицій до закупівлі товарів технічне завдання для робіт та послуг 1.    Блокнот (250 шт): еко-блокнот 13х17 см; 100 аркушів; обкладинка з крафт-паперу; внутрішній блок із переробленого паперу; друк на обкладинці 6+0. Приклад блокноту. 2.    Папка-конверт (100 шт): 220х300 мм; полотно не білене джутове; застібка на липучці; друк 5+0. Приклад папки. 3.    Ручки (400 шт): еко-ручки з ковпачком; друк 1+0. Приклад ручки.
Термін постачання товарів, виконання робіт, надання послуг
Протягом 10 днів після оголошення переможця тендеру
Очікуваний результат робіт та послуг
Отримання послуг на виготовлення та друк сувенірної продукції фонду в рамках проектів організатора тендеру.
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
Виготовлення та друк сувенірної продукції фонду Тендерна пропозиція
Призначення одного менеджера при роботі з замовником Тендерна пропозиція
Умови оплати: безготівкова оплата та можливість оплати після отримання послуг замовником Тендерна пропозиція
Інформація щодо вартості послуг (вартість послуг має бути фіксованою, окрім зміни в сторону зменшення на весь термін дії договору) Додаток 2
 
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг  Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Юридична особа за законодавством України з досвідом роботи в сфері запитуваних послуг Свідоцтво про державну реєстрацію та інформацію щодо засновників юридичної особи (витяг зі статуту із зазначенням засновників компанії)
Досвід роботи в сфері запитуваних послуг, підтверджений документально Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності
Загальна інформація про учасника тендеру Додаток 1
  Критерії оцінки Тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам:

Критерій оцінки

Документи, які підтверджують відповідність критерію

Вартість послуг компанії Додаток 2
  Окрім зазначених вище документів, до Тендерної пропозиції повинні бути додані наступні документи:
  1. Заявка на участь у тендері – «Тендерна пропозиція» (формат додається до Тендерного оголошення).
  2. Додаток №1 до Тендерної пропозиції.
  3. Прайс-листи, на які є посилання в Оголошенні та Тендерній пропозиції.
  4. Будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними у прийнятті рішення.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками Порядок отримання Тендерної документації Форму Тендерної пропозиції можна отримати, надіславши запит на електронну адресу info@good-deeds.ua Комерційні пропозиції надсилайте у друкованому вигляді на адресу: МБО «Міжнародний Благодійний Фонд Гарних Справ», вул. Червоноармійська, 72, пов. 10, оф. 6, м. Київ. Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:
  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою (кур’єрською).
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в Тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До Тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати Тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії Тендерної пропозиції повинен становити не менш ніж 12 місяців з дати підписання договору.
  6. Тендерна пропозиція має бути отримана Фондом у конверті формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Фондом тендерних пропозицій. Якщо конверт, що містить Тендерну пропозицію, не оформлений, не запечатаний та не промаркований належний чином, такий конверт не приймається.
  7. У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання Тендерних пропозицій, то конверт з такою Тендерною пропозицією не розкривається і повертається Фондом на адресу відправника.
  8. До участі в оцінці Тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються Тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення та формі Тендерної пропозиції.
Тендерні пропозиції приймаються за адресою: Україна 03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, 72, оф. 6, пов. 10. Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 21 липня - (з 09 год. 30 хв. до  18 год. 00 хв.) по 01 серпня 2014 року - (з 09 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.) за київським часом. Кінцевий термін приймання Тендерних пропозицій від учасників: «01» серпня 2014 року, до 13 год. 00 хв. за київським часом. Розкриття тендерних пропозицій учасників торгів відбудеться: «04» серпня 2014 року, о 15 год. 00 хв. за київським часом за адресою:  Україна,  03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, 72, оф. 6, пов. 10. До участі у процедурі розкриття Тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали Тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття Тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді Тендерної пропозиції. Найбільш економічно вигідна Тендерна пропозиція визначається Комітетом із затвердження закупівлі Фонду і серед Тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення та умовам Тендерної пропозиції, згідно критеріїв оцінки, які зазначені у Тендерній пропозиції. Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 10 (десяти) робочих днів з дати відкриття Тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у Тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) дні. Результати процедури закупівлі будуть повідомлені всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом оприлюднення на веб-сайті Фонду good-deeds.ua та шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 3 (трьох) днів з моменту визначення його переможцем буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.
Обов'язкова документація для участі у Тендері:
Бланк тендерної пропозіції Додаток 1 Додаток 2

ТЕНДЕР ЗАВЕРШЕНО

Дорогі друзі! Міжнародний благодійний фонд Гарних справ (далі – «ФОНД») оголошує конкурсні торги у виборі постачальника на друк інформаційних листівок фонду.

Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля здійснюється в рамках всіх програм та проектів, що реалізує Фонд.

Опис позицій до закупівлі товарів технічне завдання для робіт та послуг

  • Приклад макету за посиланням
  • Буклет: 592х210мм;
  • Кількість: тираж 5000 шт.;
  • Щільність паперу: 200г/м;
  • Друк: 4+4;
  • Матова ламінація: 1+1,
  • Вибірковий лак: 1+1,
  • Тиснення: 1+1,
  • Бігівка
Термін постачання товарів, виконання робіт, надання послуг
Протягом 10 днів після оголошення переможця тендеру
Очікуваний результат робіт та послуг
Отримання послуг на друк інформаційних листівок фонду в рамках проектів організатора тендеру.
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
Друк інформаційних листівок фонду Тендерна пропозиція
Призначення одного менеджера при роботі з замовником Тендерна пропозиція
Умови оплати: безготівкова оплата та можливість оплати після отримання послуг замовником Тендерна пропозиція
Інформація щодо вартості послуг (вартість послуг має бути фіксованою, окрім зміни в сторону зменшення на весь термін дії договору) Додаток 2

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг   Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Юридична особа за законодавством України з досвідом роботи в сфері запитуваних послуг Свідоцтво про державну реєстрацію та інформацію щодо засновників юридичної особи (витяг зі статуту із зазначенням засновників компанії)
Досвід роботи в сфері запитуваних послуг, підтверджений документально Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності
Загальна інформація про учасника тендеру Додаток 1

 

Критерії оцінки Тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам:

Критерій оцінки

Документи, які підтверджують відповідність критерію

Вартість послуг компанії Додаток 2

 

Окрім зазначених вище документів, до Тендерної пропозиції повинні бути додані наступні документи:

  1. Заявка на участь у тендері – «Тендерна пропозиція» (формат додається до Тендерного оголошення).
  2. Додаток №1 до Тендерної пропозиції.
  3. Прайс-листи, на які є посилання в Оголошенні та Тендерній пропозиції.
  4. Будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними у прийнятті рішення.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками

Порядок отримання Тендерної документації

Форму Тендерної пропозиції можна отримати, надіславши запит на електронну адресу info@good-deeds.ua  Комерційні пропозиції надсилайте у друкованому вигляді на адресу: МБФ Гарних справ Україна  03150, г. Київ, вул. Червоноармійська, 72

Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою (кур’єрською).
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в Тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До Тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати Тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії Тендерної пропозиції повинен становити не менш ніж 12 місяців з дати підписання договору.
  6. Тендерна пропозиція має бути отримана Фондом у конверті формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Фондом тендерних пропозицій. Якщо конверт, що містить Тендерну пропозицію, не оформлений, не запечатаний та не промаркований належний чином, такий конверт не приймається.
  7. У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання Тендерних пропозицій, то конверт з такою Тендерною пропозицією не розкривається і повертається Фондом на адресу відправника.
  8. До участі в оцінці Тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються Тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення та формі Тендерної пропозиції.

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна  03150, г. Киев, ул. Красноармейская, 72

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 30 хв. до 18 год. 00 хв. (по «31» січня 2014 року - з 09 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.) за київським часом.

Кінцевий термін приймання Тендерних пропозицій від учасників:

«31» січня 2014 року, до 18 год. 00 хв. за київським часом.

Розкриття Тендерних пропозицій учасників торгів відбудеться:

«03» лютого 2014 року о 15 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 01004, м. Київ, вул. Червоноармійська, 32, оф.2.

До участі у процедурі розкриття Тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали Тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття Тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді Тендерної пропозиції.

Найбільш економічно вигідна Тендерна пропозиція визначається Комітетом із затвердження закупівлі Фонду і серед Тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення та умовам Тендерної пропозиції, згідно критеріїв оцінки, які зазначені у Тендерній пропозиції.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 10 (десяти) робочих днів з дати відкриття Тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у Тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) дні. Результати процедури закупівлі будуть повідомлені всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом оприлюднення на веб-сайті Фонду www.kondakov.ua та шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 3 (трьох) днів з моменту визначення його переможцем буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.

ТЕНДЕР ЗАВЕРШЕНО

Міжнародний благодійний фонд Гарних справ (далі за текстом – Благодійний фонд) оголошує тендер на розробку нового функціонального сайту Очікуваний результат – отримання послуг з розробки нового функціонального сайту Благодійного фонду на трьох мовах (російська, українська та англійська), а також з його запуску. Умови за даним тендером Опис: необхідно розробити новий сайт фонду: дизайн, налаштування функціоналу, перенос матеріалів зі старою версії сайту фонду, запуск. Після тестування проекту необхідно буде провести докладний інструктаж по работі з сайтом для адміністратора веб-проектів. Візуалізація: у новому сайті мають бути збережені корпоративні кольори фонду та враховані всі побажання замовника по оформленню. Технічні вимоги (детально):
  • CMS – офіційний реліз без «зломів» і кустарних «апдейтів». Зручний у роботі «движок», який не потребує присутності розробника.
  • Висока швидкість роботи CMS, зручність редагування шаблонів та невеликий розмір бази даних.
  • Наявність можливості поновлення CMS, самостійного включення додаткових модулів і функціоналу.
  • Відсутність «фреймів».
  • Функціонал старої версії сайту має бути збережений і по можливості розширений за рахунок додаткових плагінів і включень, що забезпечують максимальну ергономічність проекту.
  • Рубрики старої версії сайту мають бути перенесені на нову із збереженням логіки подання матеріалу.
  • У новому сайті повинна бути передбачена можливість використання вже наявних банерів Благодійного фонду.
  • Сайт повинен бути однаково зручний для перегляду як на стаціонарному комп'ютері, так і на мобільних пристроях. Дизайн – «гнучкий», підстроюється під розподільчу здатність монітора користувача.
  • На сторінках має бути прописана навігація «хлібні крихти».
  • Кожна сторінка сайту має знаходитися не більше, ніж у трьох «кліках» від кореневої директорії.
  • Даним тендером передбачена можливість включення/виключення технічних рекомендацій в ході узгодження ТЗ із безпосереднім виконавцем.
Початок тендеру: 1.11.13 Завершення тендеру: 6.12.13 Свої тендерні пропозиції направляйте, будь ласка, на адресу: info@good-deeds.ua Ми завжди раді співпраці з професіоналами!

ТЕНДЕР ЗАВЕРШЕНО

Міжнародний благодійний фонд Гарних справ оголошує тендер на надання транспортних послуг.

Дана пропозиція дійсна в рамках всіх програм і проектів, що реалізуються благодійним фондом.

Очікуваний результат - отримання послуг з транспортування в рамках проектів організатора тендера.

Для виконавця - висока та своєчасна оплата праці.

Умови надання транспортних послуг по даному тендеру:

  • Виконавець зобов'язується призначити одного менеджера для роботи з замовником.
  • Замовник оплачує послуги виконавця після їх отримання за безготівковим розрахунком.
  • Вартість послуг має бути фіксованою. Винятком може бути зміна вартості в бік зменшення на весь термін договору.
  • Виконавець повинен бути юридичною особою, з досвідом роботи в сфері необхідних послуг. Цей досвід роботи повинен бути підтверджений документально.

Документи, які Вам необхідно надати для участі в тендері:

  • Свідоцтво про державну реєстрацію Вашої компанії.
  • Витяг зі статуту організації із зазначенням її засновників.
  • Ліцензія на здійснення відповідного виду діяльності.

Чекаємо Ваші документи в друкованому вигляді з підписом і печаткою за адресою:

МБФ Гарних справ, Україна  03150, г. Київ, вул. Червоноармійська, 72

Кінцевий термін подачі заявок на тендер - 17 липня 2013 до 13:00.

Переможці тендеру будуть оголошені 19 липня 2013.

ТЕНДЕР ЗАВЕРШЕНО

ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі (далі – "Оголошення")

 

Международный благотворительный фонд Хороших дел (далі – «ФОНД») оголошує конкурсні торги на закупівлю комплектів постільної білизни та предметів для сну та відпочинку.

Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля здійснюється в рамках програм та проектів, що реалізовує Фонд, для підтримки вихованців дитячих будинків.

Опис позицій до закупівлі товарів: постільна білизна, матрац, подушка, ковдра та ін.

Обов’язкові технічні вимоги до товарів:  Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам.

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів:

  • Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам.
  • Право на здійснення підприємницької діяльності.
  • Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП (Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та ФОП, свідоцтво про сплату єдиного податку-для ФОП).
  • Банківські реквізити.
  • Робота за безготівковим розрахунком.

Склад тендерної пропозиції:

  • Тендерна пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
  • Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам
  • Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, які, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

Контакти:

МБФ Гарних справ, Україна

03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, 72

Тел.: +38 (044) 360 08 75

Факс: +38 (044) 529 62 64

E-mail: info@good-deeds.ua

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника: 

1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особи, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність) .

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

МБФ Гарних справ, Україна  03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, 72

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з понеділка по п’ятницю, з 08 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників: «28» серпня 2013 року, до 16 год. 00 хв. за київським часом.

Методика обрання переможця конкурсних торгів:

Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.

3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

6. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.

7. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.

Розкриття тендерних пропозицій учасників торгів відбудеться: 29 серпня 2013 року, о 15 год. 30 хв. за київським часом за адресою: МБФ Гарних справ, Україна  03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, 72

До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.

Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція визначається Комітетом із затвердження закупівлі Фондом  серед тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 10 (десяти) днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 (п’ять) днів. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом оприлюднення на веб-сайті Фонду good-deeds.ua та шляхом надіслання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 3 днів з моменту визначення його переможцем буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.

ТЕНДЕР ЗАВЕРШЕНО

Міжнародний благодійний фонд Гарних справ (далі по тексту – Благодійний Фонд) оголошує тендер на розробку тривимірної анімованої презентації Благодійного Фонду для розміщення її на сайті.

Очікуваний результат – отримання послуг з розробки тривимірної анімованої презентації сайту Благодійного Фонду в рамках проектів організатора тендера.

 

Умови по даному тендеру

Тривалість презентації: 2.00 - 2.30 хв

Опис: Презентацію необхідно зробити у вигляді кольорового 3D-мультфільму, використовуючи матеріали з проектів фонду.

Візуалізація: презентація повинна бути виконана на пост продакшені у вигляді тривимірної анімації (3D-мультиплікація). Результат – фільм (.avi, .mpg) плюс флеш ( .swf, .flv). Озвучка відео – професійна, студійна.

Технічні вимоги (детально):

  • тривалість відеролика має бути на 2-2:30 хвилини;
  • ролік має бути озвучений на українській мові;
  • співвідношення сторін: 16:9;
  • контейнери .avi, або .mpg плюс флеш ( .flv);
  • відео кодек: On2VP6;
  • відео бітрейт: VBR от 2000 до 6000 kbps;
  • аудіо кодек: MPEG Layer III(MP3);
  • аудіо бітрейт: від 128 до 256.

Документи, які Вам необхідно надати для участі в тендері:

  1. Заповнений бланк «Тендерної пропозиції» з Додатком 1 та Додатком 2.
  2. Виписка з ЄДР про реєстрацію Вашої компанії.
  3. Витяг зі статуту організації із зазначенням її засновників, завірена підписом керівника та печаткою компанії.

Чекаємо на Ваші документи в друкованому вигляді з підписом та печаткою за адресою:

МБФ Гарних справ, Україна  03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, 72

Кінцевий термін подачі заявок на тендер – 1 жовтня 2013 до 13:00.

Переможці тендеру будуть оголошені 4 жовтня 2013 на сайті фонду.

Детально про умови участі та оформлення тендерних пропозицій

Бланк "Тендерної пропозиції"

Додаток 1

Додаток 2