То чи НЕОБХІДНО розповідати про ДОБРІ СПРАВИ?
«Добрі справи слід робити тихо», — так стверджують люди, на рахунку яких їх справді чимало.
“Розповідати про добрі справи це лише справа самопіару”, – викрикують ті, хто взагалі не причетний до благодійності.
Ми підтримуємо
Щедрий Вівторок та вважаємо, що розповідати про добрі справи – це хороше рішення!
Наразі склалося так, що ми живемо в інформаційну епоху, коли реклама та просування ідей – є необідним для набрання цільової аудиторії.
Але саме в рамках здійснення благодійності не може існувати такого поняття як “реклама” чи “піар”, адже робота, зокрема благодійних фондів, вимагає гласності, прозорості та підзвітності, як перед благодійниками, так і перед загальною аудиторією, яка слідкує за новинами відповідних організацій.
Інформаційне висвітлювання здійснення добрих справ в першу чергу націлене на заклик широкої аудиторії до їх долучення та приєднання до різних благодійних ініціатив, активностей та проєктів.
Тому ми вважаємо, що зроблені добрі справи мають примножувати добро, а розповідати про них – це своїм прикладом надихати інших, і у висновку формувати та створювати свідоме суспільство, для якого, здійснення добрих справ буде невід’ємною частиною життя!