Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.
То чи НЕОБХІДНО розповідати про ДОБРІ СПРАВИ?
«Добрі справи слід робити тихо», — так стверджують люди, на рахунку яких їх справді чимало.
“Розповідати про добрі справи це лише справа самопіару”, – викрикують ті, хто взагалі не причетний до благодійності.
Ми підтримуємо
Щедрий Вівторок та вважаємо, що розповідати про добрі справи – це хороше рішення!
Наразі склалося так, що ми живемо в інформаційну епоху, коли реклама та просування ідей – є необідним для набрання цільової аудиторії.
Але саме в рамках здійснення благодійності не може існувати такого поняття як “реклама” чи “піар”, адже робота, зокрема благодійних фондів, вимагає гласності, прозорості та підзвітності, як перед благодійниками, так і перед загальною аудиторією, яка слідкує за новинами відповідних організацій.
Інформаційне висвітлювання здійснення добрих справ в першу чергу націлене на заклик широкої аудиторії до їх долучення та приєднання до різних благодійних ініціатив, активностей та проєктів.
Тому ми вважаємо, що зроблені добрі справи мають примножувати добро, а розповідати про них – це своїм прикладом надихати інших, і у висновку формувати та створювати свідоме суспільство, для якого, здійснення добрих справ буде невід’ємною частиною життя!