ГоловнаТендер у виборі постачальника на виготовлення сувенірної продукції

Тендер у виборі постачальника на виготовлення сувенірної продукції

Дорогі друзі! Міжнародна Благодійна організація «Міжнародний Благодійний фонд Гарних Справ» оголошує конкурсні торги у виборі постачальника на виготовлення та друк сувенірної продукції фонду. Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля здійснюється в рамках всіх програм та проектів, що реалізує Фонд. Опис позицій до закупівлі товарів технічне завдання для робіт та послуг 1.    Блокнот (250 шт): еко-блокнот 13х17 см; 100 аркушів; обкладинка з крафт-паперу; внутрішній блок із переробленого паперу; друк на обкладинці 6+0. Приклад блокноту. 2.    Папка-конверт (100 шт): 220х300 мм; полотно не білене джутове; застібка на липучці; друк 5+0. Приклад папки. 3.    Ручки (400 шт): еко-ручки з ковпачком; друк 1+0. Приклад ручки.
Термін постачання товарів, виконання робіт, надання послуг
Протягом 10 днів після оголошення переможця тендеру
Очікуваний результат робіт та послуг
Отримання послуг на виготовлення та друк сувенірної продукції фонду в рамках проектів організатора тендеру.
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
Виготовлення та друк сувенірної продукції фонду Тендерна пропозиція
Призначення одного менеджера при роботі з замовником Тендерна пропозиція
Умови оплати: безготівкова оплата та можливість оплати після отримання послуг замовником Тендерна пропозиція
Інформація щодо вартості послуг (вартість послуг має бути фіксованою, окрім зміни в сторону зменшення на весь термін дії договору) Додаток 2
 
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг  Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Юридична особа за законодавством України з досвідом роботи в сфері запитуваних послуг Свідоцтво про державну реєстрацію та інформацію щодо засновників юридичної особи (витяг зі статуту із зазначенням засновників компанії)
Досвід роботи в сфері запитуваних послуг, підтверджений документально Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності
Загальна інформація про учасника тендеру Додаток 1
  Критерії оцінки Тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам:

Критерій оцінки

Документи, які підтверджують відповідність критерію

Вартість послуг компанії Додаток 2
  Окрім зазначених вище документів, до Тендерної пропозиції повинні бути додані наступні документи:
  1. Заявка на участь у тендері – «Тендерна пропозиція» (формат додається до Тендерного оголошення).
  2. Додаток №1 до Тендерної пропозиції.
  3. Прайс-листи, на які є посилання в Оголошенні та Тендерній пропозиції.
  4. Будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними у прийнятті рішення.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками Порядок отримання Тендерної документації Форму Тендерної пропозиції можна отримати, надіславши запит на електронну адресу info@good-deeds.ua Комерційні пропозиції надсилайте у друкованому вигляді на адресу: МБО «Міжнародний Благодійний Фонд Гарних Справ», вул. Червоноармійська, 72, пов. 10, оф. 6, м. Київ. Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:
  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою (кур’єрською).
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в Тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До Тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати Тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії Тендерної пропозиції повинен становити не менш ніж 12 місяців з дати підписання договору.
  6. Тендерна пропозиція має бути отримана Фондом у конверті формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Фондом тендерних пропозицій. Якщо конверт, що містить Тендерну пропозицію, не оформлений, не запечатаний та не промаркований належний чином, такий конверт не приймається.
  7. У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання Тендерних пропозицій, то конверт з такою Тендерною пропозицією не розкривається і повертається Фондом на адресу відправника.
  8. До участі в оцінці Тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються Тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення та формі Тендерної пропозиції.
Тендерні пропозиції приймаються за адресою: Україна 03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, 72, оф. 6, пов. 10. Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 21 липня - (з 09 год. 30 хв. до  18 год. 00 хв.) по 01 серпня 2014 року - (з 09 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.) за київським часом. Кінцевий термін приймання Тендерних пропозицій від учасників: «01» серпня 2014 року, до 13 год. 00 хв. за київським часом. Розкриття тендерних пропозицій учасників торгів відбудеться: «04» серпня 2014 року, о 15 год. 00 хв. за київським часом за адресою:  Україна,  03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, 72, оф. 6, пов. 10. До участі у процедурі розкриття Тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали Тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття Тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді Тендерної пропозиції. Найбільш економічно вигідна Тендерна пропозиція визначається Комітетом із затвердження закупівлі Фонду і серед Тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення та умовам Тендерної пропозиції, згідно критеріїв оцінки, які зазначені у Тендерній пропозиції. Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 10 (десяти) робочих днів з дати відкриття Тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у Тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) дні. Результати процедури закупівлі будуть повідомлені всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом оприлюднення на веб-сайті Фонду good-deeds.ua та шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 3 (трьох) днів з моменту визначення його переможцем буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.
Обов'язкова документація для участі у Тендері:
Бланк тендерної пропозіції Додаток 1 Додаток 2