ТЕНДЕР ЗАВЕРШЕНО
Дорогі друзі! Міжнародний благодійний фонд Гарних справ (далі – «ФОНД») оголошує конкурсні торги у виборі постачальника на друк інформаційних листівок фонду.
Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля здійснюється в рамках всіх програм та проектів, що реалізує Фонд.
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі | Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
Друк інформаційних листівок фонду | Тендерна пропозиція |
Призначення одного менеджера при роботі з замовником | Тендерна пропозиція |
Умови оплати: безготівкова оплата та можливість оплати після отримання послуг замовником | Тендерна пропозиція |
Інформація щодо вартості послуг (вартість послуг має бути фіксованою, окрім зміни в сторону зменшення на весь термін дії договору) | Додаток 2 |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг | Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
Юридична особа за законодавством України з досвідом роботи в сфері запитуваних послуг | Свідоцтво про державну реєстрацію та інформацію щодо засновників юридичної особи (витяг зі статуту із зазначенням засновників компанії) |
Досвід роботи в сфері запитуваних послуг, підтверджений документально | Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності |
Загальна інформація про учасника тендеру | Додаток 1 |
Критерії оцінки Тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам:
Критерій оцінки |
Документи, які підтверджують відповідність критерію |
---|---|
Вартість послуг компанії | Додаток 2 |
Окрім зазначених вище документів, до Тендерної пропозиції повинні бути додані наступні документи:
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками
Порядок отримання Тендерної документації
Форму Тендерної пропозиції можна отримати, надіславши запит на електронну адресу info@good-deeds.ua Комерційні пропозиції надсилайте у друкованому вигляді на адресу: МБФ Гарних справ Україна 03150, г. Київ, вул. Червоноармійська, 72
Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:
Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
Україна 03150, г. Киев, ул. Красноармейская, 72
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 30 хв. до 18 год. 00 хв. (по «31» січня 2014 року - з 09 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.) за київським часом.
Кінцевий термін приймання Тендерних пропозицій від учасників:
«31» січня 2014 року, до 18 год. 00 хв. за київським часом.
Розкриття Тендерних пропозицій учасників торгів відбудеться:
«03» лютого 2014 року о 15 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 01004, м. Київ, вул. Червоноармійська, 32, оф.2.
До участі у процедурі розкриття Тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали Тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття Тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді Тендерної пропозиції.
Найбільш економічно вигідна Тендерна пропозиція визначається Комітетом із затвердження закупівлі Фонду і серед Тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення та умовам Тендерної пропозиції, згідно критеріїв оцінки, які зазначені у Тендерній пропозиції.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 10 (десяти) робочих днів з дати відкриття Тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у Тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) дні. Результати процедури закупівлі будуть повідомлені всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом оприлюднення на веб-сайті Фонду www.kondakov.ua та шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 3 (трьох) днів з моменту визначення його переможцем буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.