Головна → новини

ПИТАННЯ, ЩО ЧАСТО ЗАДАЮТЬ!!!

ПИТАННЯ, ЩО ЧАСТО ЗАДАЮТЬ!!!

  1. Хто має відправити документи?

Всі, окрім:

  • Тих, хто вже відправляли документи (до Фонду самостійно чи волонтеру Фонду)
  • Тих, кому у Статусі заявок вказано статус – «отказ»

 

  1. Треба відправляти саме скановані документи?

Не обов’язково. Це може бути ФОТО. Головне, щоб співробітники Фонду змогли розібрати необхідну їм інформацію

  1. До коли МБФ Гарних справ приймає документи?

Фонд приймає документи до 23.59 31 травня 2016 року, як було раніше сказано на сайті.

У разі НЕНАДАННЯ документів у вказанні терміни заявка не підлягає розгляду.

 

  1. Що означає напис у Статусі заявок «принята к рассматрению»?

Це означає, що Вам необхідно надсилати документи, відповідно до інструкції. Цей статус означає, що Ваша заявка надійшла до нас успішно!

  1. Як відправляти документи?

Оберіть один із варіантів відправки документів, найбільш зручний для вас:

  • безпосередньо з сайту Фонду — https://good-deeds.ua/ua/kontakty/
  • На електронну адресу Фонду — fonddocs@gmail.com (вказуйте ваші контактні дані та ПІБ для більш зручної і продуктивної роботи співробітників Фонду)
  • Укрпоштою за адресую — г. Киев, вул. Васильковска, 1, офіс 112, МБФ Гарних справ, індекс — 03040 (у випадку, якщо у вас немає вільного доступу до інтернету)
  1. Навіщо Фонд розпочав збір документів?

У випадку наявності у Фонді ресурсів для допомоги, ми відразу ж відправимо все сім’ям, що цього потребують, не витрачаючи на збір документів додатковий час.

Збір документів необхідний для звітності. Згідно податкового кодексу (Порядок оподаткування благодійної допомоги визначений п. 170.7 ст.170 ПКУ) МБФ Гарних справ в кінці кожного кварталу подає звіт 1-ДФ, де вказує дані про апліканта (паспортні дані та ідентифікаційний код) і суму наданої їм благодійної допомоги.

Зі свого боку МБФ Гарних справ гарантує конфіденційність.

 

  1. Номер за яким ви у Статусі заявок – що це означає?

Це не черга! У базу Статус заявок перенесені всі прізвища заявників, що подали свою заявку у вказані терміни. Співробітники часто налаштовують списки у алфавітному порядку для зручності роботи, а також видаляють повторні заявки, тому номер не буде закріплений за вами. Він ПОСТІЙНО ЗМІНЮЄТЬСЯ!

 

  1. Як часто надається допомога?

Допомога надається раз на місяць відповідно до ресурсів Фонду.

  1. Ви допомагаєте з проблемами по здоров’ю?

Ні. Зверніться до організацій спеціалізованих на відповідні допомозі

  1. Чи надається допомога грішми?

Не надається

  1. Якщо я не знайшов себе у списку, що робити?

Якщо ви заповнювали заявку у вказаний термін і не знайшли себе у списку, відправте документи. Співробітники Фонду перевірять наявність вашої заявки у базах даних і у випадку підтвердження інформації занесуть вас у Статус заявок.

 

  1. Як дізнатися чи отримав Фонд документи?

Співробітники Фонду протягом 14 робочих днів з моменту відправки вами документів будуть відмічати відповідний статус – “Документы есть” у стовбчику «Документы» у базі Статусі заявок.

Сотрудники Фонда на протяжении 14 рабочих дней с момента отправки вами документов будут отмечать соответствено –

  1. Як я можу допомогти проекту?

У вас є два варіанти:

  • Можете допомогти проекту речами, якими ви вже не користуєтеся або ви можете придбати відповідно до списку потреб – https://good-deeds.ua/ua/news/s-kazhdogo-po-dobromu-delu/
  • Можете стати нашим волонтером і допомагати співробітникам Фонду у проекті Charity Challenge у зручний для вас час, у вибраному вами напрямку. Для цього заповніть анкету і з вами зв’яжуться – http://goo.gl/forms/gPhXFuhJtb
  1. Якщо було не правильно вказано дані (місто, вид допомоги, не суттєва помилка у імені (Наприклад Вододимірівна замість Володимирівна і т.д.)?

Головне щоб було правильно вказане ПРИЗВІЩЕ та контактний номер телефону. Решта інформації буде уточнена при розгляді заявки.

  1. Чи приймає Фонд заявки про допомогу на даний момент?

Заявки прийняті після 24 квітня розглядатися не будуть!

На даний момент фонд більше не приймає заявки!

  1. Географія проекту?

Всеукраїнський

  1. Як швидко знайти себе у Статусі заявок?

Натисніть на клавіатурі одночасно Ctrl+F та внесіть у поле, що з’явилося, своє прізвище.

У випадку використання смартфона скористайтеся функцією швидкого пошуку на сторінці (відповідно до інструкцій вашого телефону).

  1. Якщо не вдається відправити документи через сайт?

Повторіть спробу у інший час. Можливо проблема виникає через одночасну відправку документів декількох аплікантів.

  1. Які документи підтверджують Складні Життєві Обставини (СЖО)?

Фото умов життя, справка про місячний дохід та докладне правдиве пояснення чому ви підпадаєте під дану категорію. При розгляді заявки з вами зв’яжиться волонтер у вашому місті та перевірить дану інформацію на достовірність особисто, так як документів дійсно таких ще не має.

  1. Чи необхідно відправляти документи (копії паспорту та ідентифікаційного коду) усіх членів родини?

Достатньо лише копії паспорту та коду заявника.

  1. У мене є питання, на яке я не зміг знайти відповідь на цій сторінці. Що мені робити?

Ви можете задати нам своє питання за допомогою форми зворотного зв’язку, розташованої на сторінці “Контакти”