МамоЯмалюю виходить на широкі екрани
З понеділка соціальне відео до Всеукраїнського конкурсу «МамоЯмалюю» можна переглянути вже в ефірі двох телеканалів: національного «Тоніс» та регіонального «КДР ТРК». Керівництво зазначених ЗМІ підтримало загальнодержавний конкурс Міжнародного благодійного фонду Костянтина Кондакова. Крім того, завдяки підтримці нашого проекту збоку Радіо Київ 98 FM та радіостанції «Голос Києва» від минулого тижня звуковий ролик соціальної реклами можуть почути всі їх слухачі.
Рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення ролик «МамоЯмалюю» отримав статус соціального відео, що полегшило його ротацію в ефірі засобів масової інформації. Крім того, найближчим часом афіші з інформацією про конкурс будуть розміщені в соціальних установах.
Нагадаємо, тематичний ролик до всеукраїнського конкурсу Міжнародного благодійного фонду Костянтина Кондакова з позаминулого тижня знаходиться в ротації Головного екрану нашої країни на Майдані Незалежності.