(UA) Тренінг “Використання основ тайм-менеджменту для вдосконалення особистості”
22 жовтня відбувся тренінг “Використання основ тайм-менеджменту для вдосконалення особистості”.
Дякуємо за гостинність та затишок Київська молодіжна бібліотека
Час – це єдине, що в нас є. Його не купиш і не повернеш.
Ефективна стратегія управління часом дозволяє збалансувати такі важливі аспекти нашого життя, як робота, відпочинок і сімейні стосунки. Це важливо насамперед тому, що постійне відчуття нестачі часу може призвести до накопичення стресу, що неодмінно позначиться і на вас самих, і на ваших стосунках з оточенням.
Ми поділились найбільш ефективними вправами керування часу, до яких відносяться:
1) Матриця Ейзенхауера.
2) Ліквідація “викрадачів часу”
3) Вміємо казати “ні”!
4) Лягаємо спати сьогодні, а встаємо завтра!
5) Вправа “5 пальців”
А також нагадуємо головні правила тайм-менеджменту, за допомогою яких Ви будете встигати робити більше, а часу витрачати менше:
1) Почніть вставати рано – у вас буде більше часу, щоб посидіти і подумати, як краще виконати те чи інше завдання.
2) Сформуйте графік – планування часу зменшує стрес і звільнює енергію, яка раніше витрачалася даремно.
3) Підготуйтеся заздалегідь – у деяких книгах радять починати ранок зі складання списку справ на весь день. Ідея чудова, проте ще краще, якщо ви будете робити це ввечері, відразу після повернення з роботи.
4) Робіть перерви – постійна робота виснажує організм та негативно впливає на продуктивність. Крім робочих годин, у вас повинні бути і заплановані перерви, які дозволяли б трохи відпочити та відновитися.
5) Позбавтеся непотрібного – виникає закономірне питання – що ж є тим самим «непотрібним»? Це все, що заважає вам у досягненні конкретних цілей. Якщо говорити про роботу, це може бути спілкування в соціальних мережах у робочий час, зайві наради, мікроменеджмент завдань, зайва ланка в ланцюжку тверджень .
6) Багатозадачність – не для всіх – навик багатозадачності – це талант, який є далеко не у всіх із нас. Якщо ви в змозі працювати в багатозадачному режимі, чудово. Якщо це не так – краще залишити спроби і перестати себе мучити.
7) Навчіться говорити «ні» – багатьом із нас важко відмовити у проханні навіть знайомим, не кажучи вже про рідних людей. Але коли вас просять зробити щось, на що у вас просто немає часу, просто відмовте – ввічливо, але твердо. І не дозволяйте собі відчувати почуття провини.
8) Визначтеся з цілями – будь-яка ваша дія повинна бути спрямована на досягнення певної мети, неважливо, йдеться про короткострокові плани чи реалізацію довгострокової стратегії. Трата часу на все інше – потенційне марнотратство.
9) Здоровий сон важливий – щоб продуктивно працювати, ваш мозок потребує відпочинку. Сон по 5 годин на день добрий тільки в теорії, а на практиці такий ритм життя буде повільно вбивати наш організм. З урахуванням того, наскільки знижується продуктивність від недосипання, набагато ефективніше спати по 8 годин на день, працюючи при цьому на 30% краще, ніж намагатися «вкрасти» додаткові дві години і потім весь день відчувати себе як зомбі.
10) Визначте продуктивний час – можливо, справа в біоритмах, а може, в простій звичці, але одні люди більш продуктивні вранці, а інші – в другій половині дня або навіть вночі. Визначте для себе момент, коли ваша продуктивність знаходиться на підйомі, і відповідно до цього формуйте свій графік. Наприклад, можна ставити на цей час найскладніші завдання, які вимагають максимальної віддачі.
Чим більше технік Ви будете дотримуватись, тим більше часу Ви зекономите та встигнете зробити більше!