Главная → новости

(UA) Результати соціального опитування!

Извините, этот контент доступен только на Украинский. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Протягом карантину ми провели соціальне опитування на тему: “Доброчесна благодійність в Україні” для того, аби ​налагодити ефективний взаємозв‘язок з населенням, розуміння суспільного бачення та покращенням стратегій роботи благодійних проєктів .

🔹Мета опитування:​ об’єктивність бачення та довіра населення до благодійних організацій в Україні.

🔹Опитування проводилось анонімно, проте відповідь була дуже цінною і допомогла у відображенні статистики.

🔹Питання, по яким розділяли респондентів : ​стать, вік, регіон, можливість та частота внесення пожертвувань, оцінка благодійності, шахрайство в даній сфері, основні критерії, що підштовхують до зайняття
благодійністю, а також перелік благодійних організацій, котрим довіряють наші респонденти.

🔹Отже, в соціальному опитуванні загалом взяли участь 282
респонденти, 208 (74%) з котрих – жінки, 74 (26%) – чоловіки, більшу частину брали участь у опитування особи в віком 16-24 роки (51 %), 24-44
роки (32%), 44-60 років (17%).

🔹Згідно результатів, ​найбільша кількість опитаних ​була проведена у Північній Україні (Житомирська, Київська, Чернігівська, Рівненська,Сумська
області.)​ – 34%, ​Центральна Україна (Вінницька, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська та Черкаська, Хмельницька області.) – 26 %,
Південна Україна (Запорізька, Дніпропетровська, Херсонська, Одеська та Миколаївська області, а також Автономна Республіка Крим.) – 16 %, Східна
Україна (Харківська, Донецька, Луганська обл) – 15 %, Західна Україна (Буковина, Волині, Галичини, Поділля, Закарпаття, Західне Полісся.) – 9%.

🔹61 % опитаних, з них 44% жінок та 17 % чоловіків займалися благодійністю та підтримували благодійні акції та ініціативи, 39 % респондентів зазначили, що ніколи не займалися благодійністю.
55% з тих, хто займався благодійністю, допомагали часом
(волонтерство, фізична допомога, інтелектуальна допомога), 27 % – речами (одяг, продукти, предмети побуту), 17 % – допомагали грошима, та лише 1 %
– КСВ.

🔹В середньому опитані оцінили роботу благодійних організацій у 8 балів (66%), вище середнього показника (11%), нижче – (23%), саме такий показник
пов’язаний із тим, що благодійники все ж таки мають думку про те, що в сфері благодійництва існує поняття недоброчесності та шахрайства, за
підрахунком опитування: з боку бенефеціарів – 81 %, благодійників – 19 %. І
це, вражаючий показник!

🔹Щодо джерел, де опитана авдиторія дізнається про благодійність та благодійні заходи/акції, то 40% проголосувало про те що найбільшу кількість
інформації вони дізнаються із соціальних мереж, 35 % – від друзів чи знайомих, 8% – Зовнішня реклама (плакати, банери, білборди в місті), 7 % –
телебачення та радіомовлення 5 % – від ТМ(торгових марок) які підтримують благодійні ініціативи, 2 % – роздаткові матеріали, 2 % – соціально
відповідальних бізнесів що пропонують приєднатися до благодійних ініціатив, 1 % – реклама на сайтах.
Згідно даних опитування, то людей підштовхує на благодійність: жалість, співчуття, бажання допомагати, розуміння проблем інших та віра в
закон “бумерангу”.

🔹Щодо благодійних організацій (або громадських) діяльність яких респонденти вважають найбільш чесною, прозорою, ефективною, то можна виділити: Карітас, Червоний хрест, МБФ Гарних справ, Фонд Ріната Ахметова, БО “З теплом у серці”, Ла Страда, Таблеточки та Життєлюб.

✔️Отже, ​на основі опитування ми визначили, що більшість людей хоча б якось та підтримують благодійні ініціативи та акції, але водночас пересторожуються, мають відсоток недовіри та не забувають про можливе шахрайство в даній сфері, що породжує та формує загальну думку та бачення населення, і що не всі бенефіціари потребують тієї чи іншої допомоги, а не всі благодійники – діють чесно і справедливо.

Звісно всі ми прагнемо більшої прозорості, гласності та
звітності з боку благодійних організацій, що наразі є найбільш актуальними проблемами внутрішньої організації БО.

Також ми прагнемо аналогічно, аби люди які просять допомоги були чесними, а не тими хто шукає вигоди з усіх можливих ситуацій.

Ці недоліки на сьогодні і гальмують процес розвитку європейського рівня благодійності в Україні!✔️