З ЛЮБОВ'Ю В СЕРЦІ МИ
БУДУЄМО НОВИЙ СВІТ!
Новини Фонду
назад

Важлива інформація по заявкам

25.04.2016

Ми отримали близько 10 тисяч заявок з проханням про допомогу! 24.04, як було зазначено раніше, був останній день прийому аплікаційних форм!

З сьогоднішнього дня заявки на допомогу не приймаються.

МБФ Гарних справ оголошує про початок збору документів від аплікантів.

Збір документів необхідний для звітності. Згідно податкового кодексу (Порядок оподаткування благодійної допомоги визначений п. 170.7 ст.170 ПКУ) МБФ Гарних справ в кінці кожного кварталу подає звіт 1-ДФ, де вказує дані про апліканта (паспортні дані та ідентифікаційний код) і суму наданої їм благодійної допомоги.

Зі свого боку МБФ Гарних справ гарантує конфіденційність.

У разі НЕНАДАННЯ документів у вказанні терміни заявка не підлягає розгляду.

Яким чином можна надіслати?

Ми намагаємося зробити дану процедуру максимально комфортною для вас і увійти у різні ситуації, тому у вас є три варіанти відправки документів:

  1. Безпосередньо на сайті фонду – http://good-deeds.ua/ua/kontakty/
  2. На електронну адресу Фонду – fonddocs@gmail.com (вказуйте ваші контактні дані у листі для більш зручної та продуктивної роботи команди МБФ Гарних справ)
  3. Поштою за адресую – м. Київ, вул. Васильківська, 1, офіс 112, МБФ Гарних справ, індекс – 03040 (у випадку, якщо у вас немає вільного доступу до інтернету)

Кому необхідно надсилати документи?

УСІМ, хто подав заявку на допомогу!

ВИКЛЮЧЕННЯ:

  • у статусі заявок вказано, що вам відмовлено
  • ви вже надіслали документи волонтеру, що з вами спілкувався

Які документи необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО надіслати?*

  1. Документи, що підтверджують ваш статус указаний в аплікаційній формі (ВПО (внутрішньо переміщенні особи), СЖО (складні життєві обставини), мати-одиначка, інвалідність та інші)
  2. Документи, що підтверджують кількість дітей, що перебувають на вашому утримуванні (свідоцтво про народження)
  3. Документи, що підтверджують пільговий статус членів сім’ї (інвалідність, ВПО та інші)
  4. Копії (фото) паспорта – 1,2 та прописка (у випадку якщо ви розлученні, додавати копію відповідної сторінки) та ідентифікаційний код.

МБФ Гарних справ може запросити й інші документи залежно від потреби та ситуації апліканта.

Навіщо ці документи?

У випадку наявності у Фонді ресурсів для допомоги, ми відразу ж відправимо все сім’ям, що цього потребують, не витрачаючи на збір документів додатковий час.

УВАГА!!! Останній день прийому документів о 23.59 31 травня 2016 року.

 

*Надання документів суттєво пришвидшить процес розгляду заявок керівництвом Фонду. Але це НЕ є гарантією отримання допомоги.